Close this search box.

Help een baby

Word partner met
jouw bedrijf!

Staat jouw bedrijf ook voor maatschappelijke betrokkenheid en voel jij je verantwoordelijk om baby’s een eerlijke start te geven? Dan is Stichting Babyspullen de juiste partner!
Op verschillende manieren kan een bijdrage worden geleverd: zowel eenmalig als structureel. Help mee het verschil te maken in de levens van deze kinderen en hun ouders.
Hieronder lees je alles over de verschillende mogelijkheden.

Doneer babyspullen
voor de pakketten

Als bedrijf kun je ons helpen door structureel artikelen te schenken, maar ook bijvoorbeeld restpartijen of overgebleven voorraden te schenken. Zo voorkom je dat deze spullen verloren gaan en geef je ze een tweede leven bij gezinnen die het echt nodig hebben.

Organiseer een inzamelingsactie

Als bedrijf kun je ook zelf een inzamelingsactie organiseren waarbij je klanten of werknemers vraagt om spullen te doneren of financiële donatie te doen.
Dit zorgt ook voor meer binding (en omzet) met klanten en werknemers.

Doe een financiële
donatie

Als bedrijf kun je ons ook steunen met een financiële donatie. Met jouw bijdrage kunnen we bijvoorbeeld de ontbrekende babyartikelen inkopen om de babystartpakketten compleet te maken of steun je ons met specifieke projecten.

Teamuitjes

Zijn jullie op zoek naar een uniek en zinvol teambuilding uitje en willen jullie graag je maatschappelijke betrokkenheid tonen?
Wij bieden de mogelijkheid om met een team een dagdeel aan de slag te gaan bij Stichting Babyspullen. Een teambuilding uitje is een geweldige manier om teamgeest en samenwerking te bevorderen, terwijl jullie ook een positieve impact hebben op de omgeving waarin jullie leven en werken. Meer weten of aanmelden?

Deze bedrijven
zijn al partner:

Meer weten of heb je zelf ideeën?

Vul het contactforumlier hiernaast in en binnen vijf werkdagen nemen wij contact met je op.

Vul het contactformulier hieronder in en binnen vijf werkdagen nemen wij contact met je op.

ONTZETTEND BEDANKT!

Formulier Bedrijven

Vul hieronder je gegevens in. Een van onze vrijwilligers neemt zo snel mogelijk contact met je op om de samenwerking verder te bespreken.

ONTZETTEND BEDANKT!

Formulier Bedrijven