Stapelweek bij Stichting Babyspullen was een groot succes

Afgelopen week was het gezellig druk in het distributiecentrum van Stichting Babyspullen in Heerhugowaard. Van maandag tot en met vrijdag was het weer tijd voor een actieweek. Niet alleen in de ochtenden, maar ook in de middag was het mogelijk om ons te helpen.
Vooral op de maandag en de dinsdag waren er veel extra vrijwilligers. Bijzonder om te zien dat er vanuit het hele land vrijwilligers kwamen om ons te helpen met het sorteren van binnengekomen babyspullen.

Lieve feitjes op een rij

– Er kwamen 20 extra vrijwilligers om ons te helpen met het sorteren van babyspullen.
– Sommige vrijwilligers waren al vanaf 6.00 uur op pad om ons te kunnen helpen.
– Drie moeders kwamen samen met hun dochters helpen.
– Niet alleen vrouwen, maar ook een aantal mannen kwamen ons helpen.
– Een aantal van onze vaste vrijwilligers kwam extra om ons te helpen.
– Een team van Reed Business kwam met vier collega’s vanuit Doetinchem om ons een hele dag te helpen. Ze schreven dit lieve kaartje:

Enorm veel werk verzet

In een week tijd zijn er torenhoge stapels gestapeld en ook weer gesorteerd. Daardoor is er een enorm gat geslagen in de ‘nog te sorteren voorraad’ en is onze fijngesorteerde voorraad juist toegenomen. Hierdoor kunnen we weer meer pakketten maken. Natuurlijk was er elke dag ook een heerlijke taart of ander soort baksel om in de pauze van te kunnen smullen.

Superbedankt!

Via deze weg willen we iedereen die ons de afgelopen week heeft geholpen enorm bedanken.
Hopelijk mogen we jullie bij de volgende stapelweek weer verwelkomen!