Moederdag

Met de geboorte van je kind word je moeder. En na ruim een jaar, als de kleine spruit een beetje mee wil werken, word je ook nog eens zo genoemd: “Mama”. Een eretitel.

De start van het moederschap kan nogal wisselend verlopen. Sommige moeders zijn echte natuurtalenten en krijgen ook nog eens baby’s die slapen, eten en nooit huilen. Andere moeders moeten even hun draai vinden, hebben last van hormonen en huilbaby’s. Maar hoe het begin ook mag zijn, elke moeder hoopt dat het kleine wonder in haar armen een goede start mag maken.

Niet elke moeder is het gegeven om, behalve met voldoende liefde, ook nog eens met voldoende financiële middelen haar kind de gewenste start te geven. Daarom helpt Stichting Babyspullen.

Moederdag is een mooi moment om al die moeders die zich belangeloos inzetten voor de Stichting te bedanken. Al die moeders die goederen inzamelen, sorteren en pakketten inpakken. Al die helpende handen die fondsen werven, aan naamsbekendheid werken, evenementen organiseren en de Stichting landelijk op de kaart zetten. Natuurlijk zou eigenlijk iedereen die ons helpt apart in het zonnetje gezet moeten worden met een verrassing: bloemen, een versje of een zelf gemaakt knutselwerkje. Omdat ze belangrijk werk doen en ervoor zorgen dat zoveel meer kinderen een goede start kunnen maken. Maar ja, moederdag is moederdag…

Ze zijn onmisbaar voor Stichting Babyspullen, al die moeders die belangeloos hun tijd en energie ter beschikking stellen en daarmee van onschatbare waarde zijn.

Hoe groot of klein de bijdrage ook is, het raakt het hart van al die prille moeders en daarmee het hart van hun kinderen.

Voor iedereen: een hele fijne Moederdag!