Marjolijn: Helpen jullie mij aan een mooi verjaardagscadeau?

Helpen jullie mij aan een mooi verjaardagscadeau?

Elke verjaardag is het weer raak. Niet lang van tevoren krijg ik de vraag wat mijn verjaardagswens is. Ieder jaar weet ik niets te verzinnen en eigenlijk vind ik dat ook helemaal niet nodig. Cadeautjes over en weer, terwijl het vooral gezellig is als iedereen de moeite neemt om langs te komen. Toch is het dit jaar anders… Het lijkt me leuk om een cadeautje te vragen voor Stichting Babyspullen.

Sinds vorige maand staat de ‘Cute500’ online, een manier om Stichting Babyspullen jaarlijks te ondersteunen. In plaats van de 500 rijkste mensen, staan bij ons 500 gulle ondernemers/bedrijven in het zonnetje.

Hoe werkt de Cute500?

Sponsoring heeft de laatste jaren een fikse verandering ondergaan. Van een pure donatie is het verschoven naar samenwerken, wat het goede gevoel van het geven nog meer versterkt. De sponsoring in de Cute500 werkt als volgt: van € 100,- tot € 249,- per jaar kun je Stichting Babyspullen ondersteunen. Zo kun je altijd een bedrag kiezen dat het beste bij je financiële situatie past. Maar wat krijg je daarvoor terug?

• Een prachtige en positieve samenwerking!
  • Vermelding van je logo en link op de speciale Cute500-pagina op onze website
  • In onze nieuwsbrief en op social media word je in het zonnetje gezet (dat betekent promotie en verbetering van naamsbekendheid, aangezien onze berichten op social media zeer goed worden gelezen en gedeeld)
  • Tevens is het fiscaal zeer aantrekkelijk door onze ANBI-status
  • En last but not least: veel dank en een goed gevoel!

‘Supercutie’ worden?

Heb je wat meer te besteden en wil je daarom wat meer geven dan € 100,- tot € 249,- per jaar, dan maak je mij helemaal gelukkig! Bij sponsoring van € 250,- tot € 500,- per jaar vinden we je bij Stichting Babyspullen een ‘Supercutie’ en komt je logo en link helemaal bovenaan onze speciale Cute500-pagina te staan. Daarnaast profiteer je natuurlijk ook van alle andere voordelen waar Cute500-leden van profiteren.

Nog meer kindjes een goede start!

De aanvragen naar de babystartpakketten blijven stijgen! 1 op de 9 kinderen groeit op in armoede. Jaarlijks worden er 19.000 kinderen in armoede geboren. Stichting Babyspullen helpt deze kindjes aan een goede start. Om onze doelstelling van ruim 2.500 pakketten te kunnen behalen, hebben we je hulp nodig! Daarom wil ik dit jaar als verjaardagscadeau om hulp vragen voor Stichting Babyspullen. Wie geeft mij een mooi cadeau voor Stichting Babyspullen?

Word jij supercutie of cutie? Of ken jij iemand die hieraan mee wil doen? Ga naar onze Cute500 en meld je aan. We kunnen je steun ontzettend goed gebruiken!