Hoera! Een webshop!

We zijn ontzettend blij met de babyspullen die we gedoneerd krijgen. Dit jaar hebben we al meer dan 3700 pakketten kunnen verstrekken. We maken twee pakketten, één voor de eerste maanden (t/m maat 68) en één voor de vervolgfase (t/m maat 92/98). Sommige items krijgen we echter minder vaak gedoneerd en moeten daarom ingekocht worden. Kruiken bijvoorbeeld moeten we vaak inkopen, daar krijgen we er niet genoeg van binnen. We staan ervoor dat onze babystartpakketten alle spullen bevatten die je de eerste 2 jaar hard nodig hebt. We ontkomen er daarom niet aan dat we af en toe artikelen moeten inkopen.

Nieuwe webshop

Sommige donateurs kopen schaarse items voor ons in en brengen dat naar een inzamelpunt. We zijn heel blij dat er nu ook een mogelijkheid is om via onze webshop direct een artikel voor ons te kopen. In onze webshop www.actie.stichtingbabyspullen.nl vind je producten die we goed kunnen gebruiken. Zoals kruiken, slaapzakjes en hydrofiele luiers. Je kiest het artikel uit dat je graag aan Stichting Babyspullen wilt doneren en je kunt dat direct via iDEAL afrekenen.

Startpakket doneren

Je kunt via onze webshop losse items doneren zoals rompertjes (5 stuks voor €2,50) of broekjes (2 stuks voor €6,-). Maar het is ook mogelijk een compleet babystartpakket te doneren. In zo’n babystartpakket zit alles wat je nodig hebt om je kindje de eerste maanden te kunnen verzorgen. Zie hier voor de precieze inhoud van de pakketten https://www.stichtingbabyspullen.nl/babystartpakket/inhoud-babystartpakket/

(Kraam-)cadeautip

Ken je dat? Iemand vraagt aan je wat je voor je verjaardag wilt. Of onder de kerstboom. Of als kraamcadeau. Eigenlijk heb je “alles” al en je weet niks te vragen. Met onze nieuwe webshop is het nu heel gemakkelijk om te vragen om een donatie te doen waar je een ander gezin mee helpt. Je vraagt bijvoorbeeld een deken, niet voor jezelf maar voor een kindje in armoede. Of babykleertjes. Niet voor je eigen pasgeborene, maar voor een ander baby’tje die het goed kan gebruiken.

Neem een kijkje

Bezoek onze webshop www.actie.stichtingbabyspullen.nl en bekijk ons aanbod. Ervaar zelf hoe makkelijk het is om online spullen te doneren. Iedere bijdrage, groot en klein is welkom en stelt ons in staat om nog meer baby’s een goede start te geven.