Doneer aan Stichting Babyspullen op Gefeliciteerd.nl

Weet je niet wat je voor je verjaardag moet vragen? Heb je alles eigenlijk al? Of wil je eens iets doen voor een goed doel? Vraag dan voor je verjaardag of jubileum een donatie aan Stichting Babyspullen. Dit kan natuurlijk op de ouderwetse manier: enveloppen verzamelen in een grote doos. Of door je gasten rechtstreeks over te laten maken aan ons. Maar het kan nu leuker en makkelijker. Daarom doet Stichting Babyspullen mee aan Gefeliciteerd.nl

Wat is Gefeliciteerd.nl?

Gefeliciteerd.nl is een website waarop gasten voor jouw feest makkelijk online laat doneren aan je favoriete goede doel. Stel je geeft een feest en je vraagt je gasten om een donatie te doen aan Stichting Babyspullen. Je maakt dan een eigen pagina aan op Gefeliciteerd.nl, bijvoorbeeld josisjarig.gefeliciteerd.nl. Je gaat in de goede doelen lijst op zoek naar ons, vult de datum en tijd in van je feest en deelt je pagina met al je gasten. Zij gaan naar jouw pagina en kiezen zelf hoeveel ze willen doneren. Gefeliciteerd.nl zorgt ervoor dat het geld wordt overgemaakt aan ons. Heel makkelijk en leuk.

Waarom doen wij mee?
Stichting Babyspullen vindt Gefeliciteerd.nl een vrolijke en positieve manier om donaties te werven. In combinatie met een bijzonder moment (verjaardag, jubileum of bijvoorbeeld geboorte) wordt er geld ingezameld voor de stichting. Door de toenemende vraag naar onze babystartpakketten kunnen wij het geld heel goed gebruiken. Wij zouden het heel erg leuk vinden om via Gefeliciteerd.nl donaties te mogen ontvangen. Doe je mee?