Administratief vrijwilliger coördinatie

1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede, in grote steden is dat 1 op 4 kinderen. Jaarlijks worden 20.000 baby’s in armoede geboren. Stichting Babyspullen zet zich in voor deze kinderen. De stichting zamelt nieuwe en gebruikte babyspullen in, maakt daar babystartpakketten van en deelt die via diverse hulpverleningsinstanties uit aan (aanstaande) ouders die het financieel moeilijk hebben.
Stichting Babyspullen is een landelijke organisatie die werkt vanuit Heerhugowaard. Bij de stichting werken momenteel 140 vrijwilligers die actief zijn van operationeel tot strategisch niveau.

Administratief vrijwilliger coördinatie

Ben jij op zoek naar een afwisselende functie binnen een leuk team van vrijwilligers? Heb jij een soft spot voor baby’s en ben jij administratief sterk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Taken

• Verwerken van gegevens van (nieuwe) vrijwilligers in onze CRM systemen.
• Organiseren van bijeenkomsten , vergaderingen en evenementen
• Plannen van kennismakingsgesprekken
• Bijhouden van de aanwezigheidslijsten
• Signaalfunctie naar de coördinatoren
Profiel
• Goede administratieve vaardigheden.
• Zelfstandige en proactieve houding.
• Enthousiasmerende en initiatiefrijke teamspeler.
• Handig met computers (o.a. Outlook, Excel en CRM-systeem)
• Aanwezig op minimaal één dagdeel, bij voorkeur twee dagdelen. Werktijden in overleg.

Interesse?
Spreekt de doelstelling en het werk van Stichting Babyspullen je aan en herken je jezelf in het geschetste profiel? Neem dan contact met ons op! We zien je reactie en je CV graag tegemoet. Je kunt deze sturen naar Eri Rood, info@stichtingbabyspullen.nl . Meer informatie over de stichting vind je op www.stichtingbabyspullen.nl