Bedrijfsvrienden

Stichting Babyspullen is heel erg blij met onze bedrijfsvrienden. Dat zijn bedrijven die jaarlijks grote donaties aan spullen schenken.

Als producent van o.a. babycosmetica produceren wij onder andere: baby shampoo, badschuim, wasgel, haarlotion, bodylotion. Wij zijn zeer trots om bedrijfsvriend te mogen zijn van Stichting Babyspullen en dankzij onze samenwerking een bijdrage te kunnen leveren aan een goede start van de baby’s van ouders die niet de financiële middelen hebben om dergelijke artikelen aan te schaffen.

Al 16 jaar maakt Cottonbaby beddengoed, voor baby’s en grotere kinderen gemaakt van 100% kwalitatieve katoen in veel kleuren en dessins met zorg ontworpen en geproduceerd.

Wij steunen de Stichting Babyspullen graag met hun goede werk zodat ook jonge moeders met minder financiële middelen kunnen genieten van mooi beddengoed en accessoires bij de verzorging van hun baby.

Drie megastores van Prenatal zijn inzamelpunt voor de stichting. Daarnaast schenken zij samples aan de stichting.