Praktische ondersteuning

Bent u werkzaam in de babybranche en heeft u restpartijen? Bent u zakelijk professional (marketing, fondsenwerving, financiën, logistiek, projectmanagement , HRM etc.) en wilt u uw kennis en kunde delen met Stichting Babyspullen? Heeft u een logistiek bedrijf en heeft u opslagruimte beschikbaar of kan uw bedrijf ingezamelde spullen vanuit het hele land naar ons sorteercentrum in Heerhugowaard brengen? Als stichting kunnen wij allerhande praktische hulp heel goed gebruiken. Wij komen graag met u in contact!

Stichting Babyspullen is bijzonder dankbaar voor de jaarlijks terugkerende ondersteuning van een aantal bedrijfsvrienden die hiermee een belangrijke bijdrage leveren aan het werk van de stichting.

Opslagpunten

Stichting Babyspullen is hard op zoek naar opslagpunten in het land.
Wij zoeken locaties waar andere inzamelpunten en donateurs ook terecht kunnen met hun ingezamelde babyspullen.

De opslagpunten worden ongeveer eens in de 5 weken geleegd door onze transportvrijwilligers.
Wij vragen minimaal 5m3 aan opslagruimte en flexibiliteit met ophalen.

Nieuwe opslagpunten zijn meer dan welkom in:

• Zeeland (locatie maakt niet uit)
  • Flevoland (bijv. in een van deze plaatsen Lelystad/Dronten)
  • Utrecht
  • Arnhem
  • Rotterdam
  • Eindhoven
  • Roosendaal
  • Maastricht
  • Amersfoort/Barneveld

Wie bieden praktische ondersteuning?

Hiernaast zie je een aantal organisaties die ons praktische ondersteuning biedt met opslagruimtes:

De Gier verhuizingen

We krijgen ook op andere manieren hulp:

Independent Recruiters helpt ons met het verspreiden van onze vacatures via hun verschillende kanalen. Daarnaast legen zij voor ons een vestiging van Prénatal & zijn zij opslagpunt voor Stichting Babyspullen.

Groovy Unlimited is het bedrijf achter onze prachtige communicatiemiddelen. Martijn Joosten zorgt er voor dat alles past binnen onze huisstijl, van posters tot stickers en van visitekaartjes tot flyers.