Zakelijk

Steun Stichting Babyspullen met uw organisatie!

Wilt u met uw organisatie de stichting helpen? Dat kan! Lees hieronder meer over de verschillende mogelijkheden. Heeft u andere ideeën? Neem dan contact op met onze zakelijk accountmanagers Lilian Meijer en Marjolijn Hermus via zakelijk@stichtingbabyspullen.nl.

Word sponsor van de stichting

Stichting Babyspullen heeft de hulp van financiële sponsoren hard nodig. Draagt uw organisatie Stichting Babyspullen een warm hart toe? Meld u dan aan als (hoofd)sponsor van de stichting.

Hoofdsponsor > € 10.000,- per jaar

Met een jaarlijkse vaste bijdrage van minimaal € 10.000,- bent u hoofdsponsor van de stichting. In het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is dit zeker een aantrekkelijke optie. U mag zichzelf hoofdsponsor noemen, u wordt vermeld op onze homepage (maandelijks 20.000 bezoekers en een goede vindbaarheid via Google) en onze accountmanager praat graag met u over de verdere mogelijkheden.

Sponsor > € 2.000,- per jaar

Door jaarlijks een vaste bijdrage van minimaal € 2.000,- over te maken bent u sponsor van de stichting. In het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is dit zeker een aantrekkelijke optie. U mag zichzelf sponsor noemen, u wordt vermeld op onze homepage (maandelijks 20.000 bezoekers en een goede vindbaarheid via Google) en onze accountmanager praat graag met u over de verdere mogelijkheden.

Alle sponsoren van Stichting Babyspullen ontvangen, indien gewenst, de digitale nieuwsbrief, een rondleiding in het distributiecentrum in Heerhugowaard en een uitnodiging bij (sponsor-)activiteiten.

Wilt u meer weten over de mogelijkheid om (hoofd)sponsor te worden? Klik dan hier.

Cute 500

Door mee te doen met onze Club van 100 steunt uw organisatie met een vaste bijdrage tussen de € 100,- en € 500,- per jaar structureel het werk van Stichting Babyspullen. U krijgt hiervoor een vermelding met logo en link op onze speciale Cute 500-pagina. Als u bedenkt dat onze website maandelijks 20.000 bezoekers trekt en we goed worden gevonden op Google, is dat wellicht een interessante aanvulling op uw marketingmiddelen. Wilt u meer weten over deelname aan de Cute 500? Klik dan hier.

bedrijfsuitje2

Word partner van de stichting

Bent u werkzaam in de babybranche en heeft u restpartijen? Bent u als hulpverlenende instantie (bijvoorbeeld als voedselbank) geïnteresseerd in een samenwerking? Bent u zakelijk professional (marketing, fondsenwerving, financiën, logistiek, projectmanagement, HRM, etc.) en wilt u uw kennis en kunde met Stichting Babyspullen delen? Heeft u een logistiek bedrijf en heeft u opslagruimte beschikbaar, of kan uw bedrijf ingezamelde spullen vanuit het hele land naar ons sorteercentrum in Heerhugowaard brengen? Als stichting kunnen wij allerhande praktische hulp heel goed gebruiken. Wij komen daarom ook graag met u in contact. Hopelijk kunnen we daarna uitkijken naar een succesvolle samenwerking!

Belangrijk om te weten

Stichting Babyspullen heeft de ANBI status. Dit betekent dat de stichting zich voor minstens 90% inzet voor het algemeen nut. Voor u houdt dit in dat u de gift aan Stichting Babyspullen mag aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting. Een zeer voordelige fiscale regeling, waardoor u niet 100% van uw donatie zelf betaalt.

Voor meer informatie hierover kunt u een kijkje nemen op de website: http://anbi.nl/belastingvoordeel/.

Woord van dank

Stichting Babyspullen is bijzonder dankbaar voor de jaarlijks terugkerende ondersteuning van een aantal bedrijfsvrienden, die hiermee een belangrijke bijdrage leveren aan het werk van de stichting.

Nog meer voorbeelden van praktische ondersteuning door bedrijven vindt u hier.