Word donateur

Word donateur  en help ons helpen!

Stichting Babyspullen is volledig afhankelijk van donaties om (aanstaande) ouders in financiële nood te helpen. We krijgen veel kleding en spullen gedoneerd, maar er zijn ook veel producten die we nieuw moeten kopen om hygiënische redenen of omdat we die te weinig gedoneerd krijgen. Om een idee te geven van de kosten: Een compleet babystartpakket samenstellen kost 35 euro per pakket. Voor 15 euro kunnen wij een kruik en een ledikantdeken kopen. Daarnaast hebben we natuurlijk ook te maken met zaken als vervoers- en kantoorkosten.

Help ons helpen! Iedere bijdrage, groot en klein is welkom en stelt ons in staat nog meer baby’s een goede start te geven.

Ik word donateur van Stichting Babyspullen

Donateurs dragen Stichting Babyspullen een warm hart toe en steunen dit werk met een vaste financiële bijdrage per maand/kwartaal/jaar.

Ja, ik worddonateur!

Ik doneer 35 euro voor een compleet babystartpakket

Met jouw bijdrage help jij een kindje heel concreet met een babystartpakket!
De donatiebutton wordt doorgestuurd naar de donatieomgeving van Geefgratis.

Ja, ik doneer eenbabystartpakket!

Ik doneer eenmalig

Wij zijn dankbaar voor iedere donatie – groot of klein! Dankzij jouw gift  kunnen wij nog meer  kinderen helpen. Doneer rechtstreeks op NL14RABO 0144346958, of via een eenmalige machtiging.

Ja, ik doe eeneenmalige donatie