Close this search box.

Close this search box.

Help een baby

Ik doneer tijd

Ben je op zoek naar een betekenisvolle manier om je tijd en talenten in te zetten? Wil je iets goeds doen voor kwetsbare gezinnen en hun baby’s? Dan is vrijwilligerswerk bij Stichting Babyspullen iets voor jou! Lees verder op welke wijze jij je tijd en talenten in kan zetten.

2023_09_14_9999_172-Enhanced-NR
2023_09_15_9999_5-Enhanced-NR

Samen voor een eerlijke start

Ons doel is om kwetsbare gezinnen te ondersteunen door hen te voorzien van essentiële babyspullen. En daar kun jij een cruciale rol in spelen!

Als vrijwilliger bij Stichting Babyspullen kun jij met jouw kennis en vaardigheden op verschillende manieren bijdragen. De mogelijkheden en behoefte is heel divers: van productiewerk tot aan het ontwikkelen van campagnes. Onze organisatie biedt een warme en gezellige omgeving waarin je kunt samenwerken met een enthousiast team van gelijkgestemde individuen. Vrijwilligerswerk bij Stichting Babyspullen biedt niet alleen de mogelijkheid om een verschil te maken, maar ook om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen, waardevolle ervaring op te doen en nieuwe mensen te ontmoeten die dezelfde passie delen.

Vaste en tijdelijke vacatures

Check ons overzicht van tijdelijke/projectmatige werkzaamheden en vaste werkzaamheden.
Wil je een keer langskomen om eenmalig te helpen met het sorteren en vouwen van spullen, meld je aan en kom langs tijdens onze sorteerweek.
Sluit je aan bij ons team van betrokken vrijwilligers en help mee aan een eerlijke start van elk kindje in Nederland.
Samen maken we het verschil!

Andere skills?
Geef waar je goed
in bent!

Je mag ook altijd een e-mail sturen met je cv en wat je leuk vindt om te doen naar: vacatures@stichtingbabyspullen.nl

Wil je een keer langskomen om eenmalig te helpen met het sorteren en vouwen van spullen, meld je aan en kom langs bij onze sorteerweek.

Altijd up-to-date blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!