Babyspullen doneren

Er zijn verschillende manieren om hulp te geven aan Stichting Babyspullen. Een daarvan is babyspullen doneren. Om de babystartpakketten die we verstrekken te kunnen maken, hebben we allerlei babyspullen nodig: van kleding tot beddengoed en van kruiken tot verzorgingsproducten. Alles wat je voor een pasgeboren baby (maar ook het jaar erna) nodig hebt, nemen we in onze babystartpakketten op.

Waar kan ik mijn babyspullen doneren?

Je kunt ons heel concreet helpen door babyspullen te doneren! Zijn jouw kinderen uit hun kleren gegroeid? Heb je nog verzorgingsproducten of proefverpakkingen liggen? Handel je in babyspullen en heb je restpartijen? Wil je zomaar iets goeds doen en neem je bij het boodschappen doen wat extra babyspullen mee? Stichting Babyspullen is er ongelofelijk blij mee! Hoe meer spullen we inzamelen, hoe meer baby’s we kunnen helpen! Je kunt de babyspullen inleveren bij een van de vele inzamelpunten door heel Nederland.

Welke babyspullen kunnen we goed gebruiken?

We kunnen ons heel goed voorstellen dat je je afvraagt welke babyspullen we goed kunnen gebruiken. Daarvoor kun je een kijkje nemen in het verlanglijstje hieronder. Zo kun je in één oogopslag zien welke babyspullen je kunt doneren.

babyspullen doneren

Schaarse goederen

Sommige artikelen ontvangen we minder vaak dan andere. Dit noemen we bij Stichting Babyspullen de schaarse goederen. In het artikel Schaarse goederen kun je hier meer over lezen. Hieronder vind je een overzicht van goederen die structureel schaars zijn.

• Kleding & rompers in maat 50/56
  • Rompers in maat 74/80
  • Kleding & rompers in maat 92
  • Hydrofiele luiers en washandjes
  • Nieuwe drinkflesjes, groot en klein
  • Billendoekjes, verzorgingsproducten
  • Dekens
  • Hoeslakens
  • Moltons ledikant
  • Dekbedovertrek ledikant
  • Lakens ledikant
  • Kruiken

Doneer nu

Dus heb je nog babyspullen liggen die je graag een goed tweede leven wilt geven? Doneer de babyspullen dan bij een van onze inzamelpunten door heel Nederland. Je kunt ook een inzamelingsactie voor babyspullen organiseren. Hiervoor kun je ons boodschappenlijstje downloaden. Wil je meer weten over het doneren van babyspullen. Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@stichtingbabyspullen.nl.