Cute500

Banner-cute-500

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

U als ondernemer weet als geen ander: verantwoord en maatschappelijk ondernemen is dé trend van het moment. Niet alleen omdat het ‘hip’ is, want u wilt graag met uw bedrijf een verandering maken en streven naar verbetering op alle vlakken in de maatschappij. Dat vinden wij een prachtig streven! Daarom willen we u kennis laten maken met onze Cute500. In plaats van de 500 rijkste mensen, staan bij ons de 500 gulle ondernemers/bedrijven in het zonnetje.

Bent u liever een ‘Supercutie’?

Heeft u wat meer te besteden en wilt u als bedrijf daarom wat meer geven dan € 100,- tot 249, – per jaar, dan kan dat natuurlijk ook. Heel graag zelfs! Bij sponsoring van € 250,- tot € 500,- per jaar vinden we u een ‘Supercutie’ en komen uw logo en link helemaal bovenaan onze speciale Cute 500-pagina te staan. Daarnaast profiteert u natuurlijk ook van alle andere voordelen waar Cute500-leden van profiteren.

Fiscaal zeer aantrekkelijk

Stichting Babyspullen heeft een ANBI-status (Algemeen Nut Beogende Instelling), waardoor er voor u bepaalde fiscale mogelijkheden bestaan die het aantrekkelijk maken om ons te ondersteunen.

Waarom bent u voor ons een ‘cutie’?

Omdat u, samen met nog 499 andere ‘cuties’, bijdraagt aan een goede start voor ieder kindje. Door uw inzet en steun komen ook minder bedeelde kinderen (letterlijk) in een gespreid bedje terecht. De kleertjes liggen op hem of haar te wachten en de knuffeltjes staan klaar om de nieuwe spruit in de armpjes te sluiten. U helpt ouders hun mooiste wens waar te maken: hun kindje een goede start geven. Wees eerlijk: verantwoord en maatschappelijk ondernemen heeft nog nooit zo’n fijn gevoel gegeven!

De geboorte van een samenwerking

Sponsoring heeft de laatste jaren een fikse verandering ondergaan. Van een pure donatie is het verschoven naar mooie samenwerkingen, wat het goede gevoel van het geven een nog mooiere betekenis geeft. De sponsoring in de Cute500 werkt als volgt: van € 100,- tot € 249,- per jaar kunt u Stichting Babyspullen als bedrijf ondersteunen. Zo kunt u altijd een bedrag kiezen dat het beste bij uw financiële situatie past. Maar wat krijgt u daar eigenlijk voor terug?

• Een prachtige en positieve samenwerking!
  • Vermelding van uw logo en link op de speciale Cute500-pagina op onze website.
  • In onze nieuwsbrief en op social media wordt u in het zonnetje gezet (dat betekent voor u promotie en verbetering van uw naamsbekendheid, aangezien onze artikelen op social media zeer goed worden gelezen en gedeeld).
  • En last but not least: veel dank en een goed gevoel!

Bel mij terug: ik wil graag samenwerken!

Supercuties

Cuties