500 donateurs gezocht!

In Nederland groeit 1 op de 9 kinderen op in armoede. In grote steden is dat zelfs 1 op de 4 kinderen.
Jaarlijks worden ongeveer 20.000 kinderen in armoede geboren.

Dit jaar was de verwachting dat wij 2.000 pakketten zouden verstrekken, dit aantal is nu al ruimschoots behaald. Stichting Babyspullen verwacht in 2017 maar liefst 2.500 pakketten te gaan verstrekken.

Waarom heeft de stichting donateurs nodig?

Stichting Babyspullen bestaat bijna vijf jaar en is in de afgelopen jaren enorm gegroeid. Van zolderkamer naar landelijke organisatie. Steeds meer (aanstaande) ouders die het financieel moeilijk hebben, kloppen bij ons aan. Ook hulpverleningsorganisaties weten ons steeds vaker te vinden. We werken inmiddels al met meer dan 600 organisaties samen! Denk hierbij aan organisaties zoals voedselbanken, maatschappelijk werk, verloskundigen & kraambureaus. Maar meer pakketten, brengen ook meer kosten met zich mee. Een ruimte voor het sorteercentrum, computers, internet, dozen om de pakketten te maken, elektriciteit, een kop koffie voor de vrijwilligers…het kost allemaal geld. De Stichting is voor haar inkomsten volledig afhankelijk van particulieren, bedrijven en fondsen die het werk van de stichting ondersteunen. Iedere bijdrage, groot en klein, is welkom!

Je kunt al donateur worden van Stichting Babyspullen vanaf drie euro per maand. Een ‘klein’ bedrag waarmee we nog meer kinderen in Nederland een goede start kunnen geven!

Lees hier de speciale donatieblog van vrijwilliger Kim.

500 donateurs gezocht!

De vraag naar onze babystartpakketten blijft jaarlijks stijgen.
Om te zorgen dat wij alle aanvragen kunnen beantwoorden, hebben wij hulp nodig.
Wij vinden dat elk kindje recht heeft op een goede start. Jij toch ook?

Ja, ik worddonateur!

Olimometer 2.52